Pravilna upotreba pravopisnih pravila u govoru i pisanju
Medijska kultura:
Školska biblioteka i njena uloga
Katalogizacija knjiga i internet
Nastavni čas lektire u biblioteci
Fall Semester
Assessments:
Sumativna procjena:
Lov na pogreške Umjesto podcrtavanja grešaka u pismenom radu iz nastavnog predmeta Bosanski jezik i književnost, učitelj će napisati učeniku:
"Imaš pet grešaka u 3 zadatka. Pronađi te greške i ispravi ih."
Druga opcija je da učenici zamijene svoje radove i da svako traži greške drugih učenika (bez ispravljanja).
Greške se mogu zapisati na posebne papiriće i staviti ih u kutiju iz koje učenici povremeno vade i ispravljaju.
Dvije zvjezdice i želja Učenik se uči da u povratnoj informaciji drugim učenicima kaže dvije stvari koje su im se svidjele u radu (dvije zvjezdice) i jednu stvar koju bi mogli unaprijediti (jedna želja).
Povratna informacija se daje pismeno kako bi je učenik mogao iskoristiti. Učitelj može fotografisati ili prepisati neke povratne informacije kako bi s učenicima razgovarao o primjerima.
Galerija povratnih informacija Učenici postavljaju svoje radove u tzv. galeriju tako da ih postave na zidove ili polože na stolove.
Svi učenici obilaze radove i na papirićima ostavljaju svoje komentare.
Rečenice kojima mogu započeti svoje komentare:
Sviđa mi se kako si …
Mislim da je bilo jako dobro kako si…
Nisam razumio/razumjela…
Mislim da bi bilo bolje kad bi …
Lektira iz vrećice i slično
Formativna procjena:
Lektira (4)
Pismena vježba (2)
Pisanje po diktatu
Školska zadaća
ZOT
Sveska
Zadaća
Usmeno ispitivanje
Spring Semester
Assessments:
Sumativna procjena:
Lov na pogreške Umjesto podcrtavanja grešaka u pismenom radu iz nastavnog predmeta Bosanski jezik i književnost, učitelj će napisati učeniku:
"Imaš pet grešaka u 3 zadatka. Pronađi te greške i ispravi ih."
Druga opcija je da učenici zamijene svoje radove i da svako traži greške drugih učenika (bez ispravljanja).
Greške se mogu zapisati na posebne papiriće i staviti ih u kutiju iz koje učenici povremeno vade i ispravljaju.
Dvije zvjezdice i želja Učenik se uči da u povratnoj informaciji drugim učenicima kaže dvije stvari koje su im se svidjele u radu (dvije zvjezdice) i jednu stvar koju bi mogli unaprijediti (jedna želja).
Povratna informacija se daje pismeno kako bi je učenik mogao iskoristiti. Učitelj može fotografisati ili prepisati neke povratne informacije kako bi s učenicima razgovarao o primjerima.
Galerija povratnih informacija Učenici postavljaju svoje radove u tzv. galeriju tako da ih postave na zidove ili polože na stolove.
Svi učenici obilaze radove i na papirićima ostavljaju svoje komentare.
Rečenice kojima mogu započeti svoje komentare: